קבלנים שימו לב! כך תחסכו זמן וקשב יקר בתהליך הרישום אצל רשם הקבלנים

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

אם נגיד לכם שיש מי שילווה אתכם מפתיחת הבקשה לרישום בפנקס הקבלנים, דרך הגשת כל המסמכים ועד להכנה מקצועית למבחן ההסמכה, תאמינו? כדאי להאמין, כי ״מכלל הכשרה מקצועית״ עושים בדיוק את זה ועוזרים לאלפי קבלנים מידי שנה להשיג את תעודת הקבלן הרשום הנחשקת. אז איך זה עובד?

תהליך הרישום בפנקס עם ״מכלל״

הרישום בפנקס רשם הקבלנים מקנה לקבלנים אין-ספור יתרונות על פני המתחרים. פרויקטים בהיקפים של מיליונים, העסקת עובדים זרים, גישה למכרזים ממשלתיים וסמל סטטוס אמין ומקצועי הם רק חלק מהם. לכן זה לא מפתיע שכל קבלן רוצה לעשות את התהליך החשוב לרישום בפנקס הקבלנים.

כאשר צברתם את הניסיון המתאים (5 שנים מתוך 10 האחרונות) בענף שלכם, אתם יכולים להתחיל את תהליך הרישום. כאן נכנסים לתמונה ״מכלל הכשרה מקצועית״. כאשר מנסים להגיש את הבקשה לבד, צריך לנסות להבין במשך שעות מהם כל המסמכים שעליכם למלא, את מי עליכם להחתים ואיך לעשות זאת נכון. במקום זאת, ״מכלל״ עושים את כל התהליך בשבילכם. הם ידאגו לאסוף ביסודיות את כל הטפסים הרלוונטיים ,לשלוח אותם באופן תקין ולהתנהל בשוטף מול רשם הקבלנים. הם יספקו לכם ליווי והסברים לאורך כל הדרך עד לתעודת הקבלן הרשום. 

הכנה מקצועית למבחן רשם הקבלנים

הליווי של ״מכלל״ לא נגמר בבירוקרטיה. אחרי שהם יגישו בשבילכם את כל הטפסים עד לקבלת האישור של הוועדה המקצועית, יהיה עליכם לבצע את מבחן ההסמכה של רשם הקבלנים. כדי להבטיח הצלחה במבחן, ״מכלל״ מספקים קורסי הכנה מקצועיים ואיכותיים. הקורסים מועברים על ידי מיטב המרצים וכוללים מצגות, סרטונים, שאלות תרגול וסימולציות מבחן. כל אלו מתקיימים באופן מקוון /אונליין, כך אתם יכולים ללמוד ולהתכונן מהבית, מהמשרד או מכל מקום שנוח לכם.

מהן היתרונות של רישום קבלנים עם מכלל?

1.  מקצועיות וניסיון: במהלך השנים ״מכלל״ הכינו כ-2,000 קבלנים לקראת מבחן ההסמכה ואחוז ההצלחה שלהם בניסיון הראשון עומד על לא פחות מכ-90%. הצוות המקצועי מכיר את מבחני רשם הקבלנים ומעדכן בתכיפות את חומר הקורס. הניסיון שלהם מתבטא בנוסף בתהליך הרישום שמתקיים ביסודיות ובמהירות.

2.  ליווי מלא יד ביד -מההתחלה ועד לתעודת קבלן רשום – הכל במקום אחד: מסלול ה״באנדל״ הייחודי של ״מכלל״ הוא השירות היחיד בו ניתן לקבל ליווי אישי מלא בהליך הבירוקרטי ובהכנה מקצועית למבחן יחדיו. השילוב הזה מבטיח שאתם מקבלים מעטפת מקצועית בכל שלב של הרישום.

3.  ליווי מקוון 100%: אין צורך בפגישות מייגעות, בעמידה בפקקים ובשינויים בלוח הזמנים שלכם. כל תהליך הליווי והקורס המקצועי מתקיימים באופן מקוון. תוכלו ליצור קשר וללמוד למבחן מכל פלטפורמה דיגיטלית, מהמחשב, הנייד והטאבלט. כך תחסכו זמן יקר ותוכלו להשיג את תעודת הקבלן הרשום בלי לצאת מהבית.

4.  המחיר הכי טוב בשוק: שני המסלולים של ״מכלל״ מציגים את המחיר הטוב ביותר בשוק לליווי רישום קבלנים. תוכלו לבחור רק בליווי להוצאת רישיון קבלן או במסלול המשלב גם קורס מקצועי להכנה למבחן("באנדל") , כך או כך תקבלו את התמורה הטובה ביותר למחיר שתוכלו למצוא.

זו ההזדמנות שלכם להיות קבלנים רשומים

הצטרפו לאלפי קבלנים שכבר נהנים מהמקצועיות והיעילות של ״מכלל הכשרה מקצועית״. כשיש לכם בית מקצועי אחד לכל התהליך – בלי לשים לב כבר תחזיקו את תעודת הקבלן הרשום ותתחילו את הפרק המקצועי החדש בקריירה שלכם.

קבלן

קבלן

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב צרו איתנו קשר

המרכז לעבודות עפר והשכרת כלי עבודה

המרכז לעבודות עפר והשכרת כלי עבודה- מגוון עבודות עפר והשכרת כלים: בובקט, מחפרון, מיני מחפרון, השכרת באגר ,השכרת שופל, ביצוע עבודות פיתוח ועוד

אז מה היה לנו בכתבה:

צרו איתנו קשר